مشاوره کنکور

Wiki Article

اولین مورد مهمی که در مورد کنکور تجربی باید خدمت شما عرض کنیم، کسب شناختی کلی در رابطه با رشته های این گروه آزمایشی است. رشته هایی که به مراتب طرفداران پروپاقرص خود را در میان دانش آموزان و داوطلبان کنکوری دارند و می توانند به عنوان بهترین رشته های تحصیل مطرح باشند.

این روزها بسیاری از افراد، مشاوره کنکور آنلاین را به مشاوره کنکور حضوری ترجیح می‌دهند، زیرا مشاوره کنکور آنلاین دارای ویژگی‌های منحصر به فردی است که در مشاوره حضوری وجود ندارد.

اگر مشاور کنکوری که به او مراجعه می کنید بتواند در ساخت استعداد و هدفگذاری برمبنای علاقمندی به شما کمک کند مطمئناً شما را در مسیر نخبگی پیش برده و بله نخبه سازی می کند .

۱۰- توان همدلی بالایی دارد و سختی‌ها و چالش های مطالعاتی هر بخش هر درس را درک می‌کند

آینده و سردرگمی هایی که برخی از داوطلبان در رابطه با انتخاب های خود دارند، موجب تعیین سرنوشت آنان می گردد.

اما بهتر است که برای داشتن برنامه ای صحیح حتما از مشاوره کنکور کمک بگیرید. زیرا، آن ها می دانند که چگونه و چه تایمی به شما استراحت دهند که نه بیش از حد باشد و نه خیلی کم باشد.

علاوه بر این دو مورد با کمک این آزمون های آزمایشی ما میتونیم جایگاه خودمون رو در قالب جامعه آماری متوجه بشیم و بدونیم که نسبت به بقیه رقبا در چه مرحله و سطحی قرار داریم.

۱۴- هرگز سرزنش نمی‌کند و هرگز مجازات و تنبیه در برنامه کاری اش وجود ندارد

ابتدا بهتر است بدانید که استفاده از این نوع از مشاوره به هیچ وجه محدودیت مکانی ندارد. در واقع مهم نیست که شما در کجای کشور ساکن هستید، زیرا می توانید از سراسر ایران از مشاوره کنکور آنلاین بهره ببرید.

هر یک از گروه های رشته علوم تجربی ضرایب متفاوتی دارند که در زمان شرکت در کنکور این رشته تحصیلی باید به آن توجه لازم را داشته باشید. با اطلاع از این ضرایب مهم می توانید به میزان اهمیت دروس گنجانده شده در هر کدام از زیر گروه ها پی ببرید تا بدین ترتیب زمان بیشتری را برای مطالعه آن ها بگذارید.

حتی می‌توانید از مشاور خود درباره دلیل آن بپرسید؛ مشاوران تحصیلی با مطالعاتی که در زمینه روانشناسی دارند، با یافتن علت این فراموشی به شما کمک می‌کنند.

گروه علوم انسانی نیز یکی دیگر از گروه های آزمایشی است که طرفداران خاص خود را در میان داوطلبان کنکوری دارد. از میان رشته های بسیار پرطرفدار گنجانده شده در این گروه آزمایشی می توان رشته مشاوره کنکور حقوق، روانشناسی و همین طور رشته های مدیریتی را نام برد که هر یک مورد توجه دانش آموزان و داوطلبان کنکوری هستند.

در سلسله مطالب قبلی به معرفی دبیران برند ایران پرداخته بودیم اکنون در این گفتار به معرفی بهترین مشاوران و به طور ویژه، مشاورینی که تجربه کار با رتبه های تک رقمی کنکور داشته اند خواهیم پرداخت.

امیدوارم به زودی نهادی مثل سازمان نظام مشاوره تحصیلی برای این کار تشکیل شود که صلاحیت های علمی مشاوران کنکور را بررسی کند .

Report this wiki page