دیزل ژنراتور

Wiki Article

علاوه بر کوپله های فابریک کامینزپاور که در سبد محصولات تیارا قرار دارند کوپله موتور دیزل های کامینز با ژنراتور استمفورد انگلیس و مکالته ایتالیا در کارخانه تولید شرکت تیارا ژنراتورز نیز با الهام از کوپله های فابریک، خیال شما را از داشتن یک دیزل ژنراتور خوب و کارآمد راحت می کنند.

باعث افتخار ماست که دانش فنی تخصصی خود را با شما به اشتراک بگذاریم، لطفا برای مشاوره یا طرح هر گونه سوال فنی تخصصی، فرم مشاوره ما را تکمیل و ارسال فرمایید.

سلام جناب امینی عزیز، در حال حاضر تجهیز مورد نظر شما ارائه نمی شود.

لزوم نصب و تحویل دستگاه در محل مقصد توسط کارشناسان آبیاران

در این محصولات، موتور دیزل پرکینز با ژنراتور استمفورد انگلیس کوپل می شود. ژنراتور استمفورد ژنراتور صاحب نام و قدرت اول در بین ژنراتورهای دنیا هست.

دیزل ژنراتور از یک سری مراحل برای تولید برق جریان متناوب استفاده می‌کند. این فرآیند زمانی شروع می‌شود که یک موتور دیزلی احتراقی مقداری از انرژی شیمیایی موجود در سوخت را به انرژی مکانیکی دوار تبدیل می‌کند.

سلام جناب عباسی عزیز، همکاران واحد مشاوره فنی با شما تماس خواهند گرفت.

حرکت در دیزل ژنراتور یک میدان مغناطیسی باعث می‌شود الکترون‌ها از سیم عبور کنند. اگر سیم از شمال به جنوب حرکت کند، الکترون‌ها از یک طرف جریان می‌یابند، و اگر از جنوب به شمال برگرد، به طرف دیگر جریان پیدا می‌کنند.

موتور آب جنسیس موتور آب لوبن موتور آب استریم موتور آب واکسون موتور آب روبین موتور آب روبین قطعات پمپ

محصولات ژنراتور موتور برق پمپ آب الکتروموتور کمپرسور تجهیزات برق صنعتی قطعات دیزل ژنراتور دیزل ژنراتور

در مناطق دورافتاده، هیچگونه برق شهری وجود ندارد و ساکنان این مناطق سال‌ها زندگی خود را بدون برق سپری می‌کنند و حتی نمی‌دانند دیزل ژنراتور چیست و وجود آن در دنیای امروزی چقدر اهمیت دارد.

در خصوص بکارگیری و استفاده از ژنراتور باید توجه داشته باشید که رعایت اصول مربوط به حفاظت های دیزل ژنراتور، برای ایمن بودن یک دستگاه مولد برق دیزلی بسیار ضروری است.

پاسخ نظر با سلام، بنده یک ژنراتور برق در منطقه بیابانی خوزستان برای استفاده دو کولر و روشنایی حدود ۸ پروژکتور نیاز دارم. ممنون می شم راهنمایی بفرمایید.

در مقابل، موتور دیزلی چهار، شش، هشت و دوازده سیلندر خطی یا خورجینی برای مصارف بزرگ و صنعتی به کار می‌رود. از برندهای مطرح موتور دیزلی می‌توانیم به پرکینز و کامینز اشاره کنیم.

Report this wiki page