یو پی اس

Wiki Article

جهت کسب اطلاعات مربوط به نمایندگان، تا اطلاع ثانوی لطفاً با سازمان فروش تماس حاصل نمایید.

اما این مقدار حداقلی تا چه مدت می‌تواند سیستم را روشن نگه دارد؟ متاسفانه، روشی مثل روش محاسبه‌ی حداقل آمپر-وات لازم برای محاسبه‌ی سرانگشتی زمان روشن ماندن دستگاه وجود ندارد.

واحدهای یو پی اس در اندازه‌ها و پیکربندی‌های مختلف مطابق با نیازها و چیدمان‌های متفاوت طراحی می‌شوند. چه به یک یو پی اس رومیزی جمع‌وجور برای میز کار خود در خانه یا یک واحد بزرگ‌تر برای محافظت از چندین دستگاه در اتاق نشیمن نیاز داشته باشید، گزینه‌ای متناسب با نیازهای شما وجود دارد.

لیکن اس کے منفی رخ پر کم ہی بات ہوتی ہے اور وہ یہ ہے کہ ڈیجیٹلائزیشن کا عمل بڑی حد تک 'مادی' ہے اور اس کے لیے بڑی مقدار میں ایسی توانائی استعمال ہوتی ہے جس کا کاربن کے اخراج میں نمایاں ترین کردار ہے۔

در حقیقت، این دو دسته، خود نماینده انواع دیگری نیز هستند. در ادامه، انواع یو پی اس و ساختار آن‌ها را معرفی خواهیم کرد.

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

دوربین های مداربسته، سومین گروه از تجهیزاتی هستند که به صورت حتمی به وجود منبع تغذیه اضطراری نیازمندند. می دانید که این دوربین ها برای ثبت وقایع باید به طور دائمی روشن باشند.

این روزها کلیه ی کار باتری یو پی اس های اداری، تجاری، فعالیت های روزمره افراد وابسته به وجود جریان برق شده است و نبودن برق ضررهای جانی و مالی فراوانی را به همراه خواهد داشت.

یو پی اس‌های بزرگ و صنعتی جزو حرفه‌ای‌ترین دستگاه‌ها برای تامین انرژی مورد نیاز در محیط‌های بزرگ و برای دستگاه‌های پرمصرف صنعتی محسوب می‌شوند.

در این بین دسته‌بندی از نظر نحوه عملکرد فنی‌تر و در عین حال رایج تر می‌باشد. دسته‌بندی از نظر نحوه عملکرد[ویرایش]

علاوه بر این واحدهای بزرگی به اندازه‌ی فریزر هم وجود دارد که می‌تواند یک مجموعه‌ی کامل از سرورها را در طول مدت زمان قطعی برق روشن نگه دارد.

دستگاه ups برند ایرانی یا خارجی را میخواهید خریداری کنید؟

Our smaller-group adventures are influenced by our Atlas of the whole world's most intriguing areas, the tales behind them, plus the individuals who convey them to existence.

زمانی که باتری از کار افتاد، یا باید یک باتری جدید بخرید (اگر امکان تعویض باتری وجود داشته باشد) یا کلاً منبع تغذیه‌تان را عوض کنید. اگر منبع تغذیه‌ی مدنظر شما از نظر قیمت خیلی ارزان نیست، بهتر است این مورد را حتماً در نظر بگیرید.

Report this wiki page